Mijn persoonsgegevens niet verkopen of delen

Zoals beschreven in ons Privacybeleid verzamelen wij persoonlijke informatie uit je interacties met ons en onze website, onder meer via cookies en soortgelijke technologieën. We kunnen deze persoonlijke informatie ook delen met derden, waaronder advertentiepartners. We doen dit om je advertenties op andere websites te tonen die beter aansluiten op je interesses en om andere redenen die worden beschreven in ons privacybeleid.

Het delen van persoonlijke informatie voor gerichte reclame op basis van je interactie op verschillende websites kan onder bepaalde privacywetten van Amerikaanse staten worden beschouwd als 'verkoop', 'delen' of 'gerichte reclame'. Afhankelijk van waar je woont, heb je mogelijk het recht om je af te melden voor deze activiteiten. Als je gebruik wilt maken van dit opt-outrecht, volg dan de onderstaande instructies.

Als je onze website bezoekt terwijl het Global Privacy Control opt-out-voorkeursignaal is ingeschakeld, behandelen wij dit, afhankelijk van waar je je bevindt, als een verzoek om je af te melden voor activiteiten die kunnen worden beschouwd als een ‘verkoop’ of ‘delen’ van persoonlijke gegevens of ander gebruik dat kan worden beschouwd als gerichte reclame voor het apparaat en de browser die je hebt gebruikt om onze website te bezoeken.

Bestelling en Levering

Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom
kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen.

Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en
verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.

Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd
bedraagt 7 - 14 dagen.

De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100%
GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een  bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van  je bestelling checken via de volgende link: 

>>Klik hier voor de status van je bestelling<<

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op. 

Ruilen en Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? Wat jammer! We horen graag wat wij kunnen doen om je alsnog tevreden te stellen. 

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Wij bieden een 30-dagen tevredenheidsgarantie, dus bij ons heb je wat meer tijd.  Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat. De retourkosten zijn voor de klant zelf. 

3 simpele stappen om het product te retourneren: 

Stap 1: Vul het retourformulier in

Stuur een mail naar klantenservice@comfitunderwear.nl om het retourformulier aan te vragen. Vermeld alsjeblieft de reden van retour in je mail. 

Stap 2: Stuur je bestelling op 

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat het pakket voorzien is van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen misverstanden voorkomen. 

Let op: het retouradres dat wij zullen verstrekken zal het retouradres van de leverancier zijn. De leverancier zit gevestigd in het buitenland, dus de retourkosten kunnen hoger uitvallen. Om deze reden zullen wij je alvorens een andere oplossing aanbieden die in jouw voordeel zal zijn. 

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening 

Als wij het pakketje in goede staat hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen weer op je bankrekening staat! 

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Track en Trace

Op deze pagina kun je je e-mailadres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het  postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er  rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.