Privacy Beleid

Privacy beleid ZENOVANA

Versie 0.1 

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 09.02.2024.

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan  ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op  deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u  onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en  hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies  hoe wij werken. 

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van  

ZENOVANA. U dient zich ervan bewust te zijn  

dat ZENOVANA niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid  van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze  website geeft u aan het privacy beleid te accepteren. 

ZENOVANA respecteert de privacy van alle gebruikers van haar  site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons  verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. 

Ons gebruik van verzamelde gegevens 

Gebruik van onze diensten 

Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u  om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden  gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden  opgeslagen op eigen beveiligde servers van [WEBSITENAAM] of die  van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met  andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken. 

Communicatie 

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het  mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw 

!

persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant  zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw  verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op  eigen beveiligde servers van ZENOVANA of die van een derde  partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere  persoonlijke gegevens waarover wij beschikken. 

Cookies 

Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te  krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen  afstemmen. 

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op  uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren  hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde  informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht  naar eigen beveiligde servers van ZENOVANA of die van een  derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u  de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te  stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website activiteit en internetgebruik. 

Doeleinden 

We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere  doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit  privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor  hebben verkregen. 

Derden 

De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van  webapplicaties welke wij gebruiken ten behoeve van onze  webwinkel. Hieronder valt o.a. het WebwinkelKeur beoordelingen  systeem. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden ten behoeve  van het doel van de betreffende applicatie en zullen niet verder  verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de informatie intern  gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de  

vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren. 

Veranderingen 

Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de  mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of  veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze  privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze  privacyverklaring te raadplegen. 

!

Keuzes voor persoonsgegevens 

Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen,  of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan  ons is verstrekt. 

Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief 

Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens  aan te passen of om u af te melden. 

Aanpassen/uitschrijven communicatie 

Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt  laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande  contactgegevens. 

Cookies uitzetten 

De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te  accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle  cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt  verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services,  op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn  uitgeschakeld in uw browser. 

Vragen en feedback 

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u  vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons  opnemen: 

ZENOVANA

Info@zenovana.com

Bestelling en Levering

Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom
kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen.

Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en
verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.

Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd
bedraagt 7 - 14 dagen.

De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100%
GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een  bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van  je bestelling checken via de volgende link: 

>>Klik hier voor de status van je bestelling<<

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op. 

Ruilen en Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? Wat jammer! We horen graag wat wij kunnen doen om je alsnog tevreden te stellen. 

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Wij bieden een 30-dagen tevredenheidsgarantie, dus bij ons heb je wat meer tijd.  Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat. De retourkosten zijn voor de klant zelf. 

3 simpele stappen om het product te retourneren: 

Stap 1: Vul het retourformulier in

Stuur een mail naar klantenservice@comfitunderwear.nl om het retourformulier aan te vragen. Vermeld alsjeblieft de reden van retour in je mail. 

Stap 2: Stuur je bestelling op 

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat het pakket voorzien is van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen misverstanden voorkomen. 

Let op: het retouradres dat wij zullen verstrekken zal het retouradres van de leverancier zijn. De leverancier zit gevestigd in het buitenland, dus de retourkosten kunnen hoger uitvallen. Om deze reden zullen wij je alvorens een andere oplossing aanbieden die in jouw voordeel zal zijn. 

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening 

Als wij het pakketje in goede staat hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen weer op je bankrekening staat! 

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Track en Trace

Op deze pagina kun je je e-mailadres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het  postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er  rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.